Ik heb een 'kapot' product ontvangen.

Duizendmaal sorry. Klant en konijn tevredenheid is heel belangrijk voor ons. Een kapot product ontvangen mag natuurlijk niet gebeuren.

Wanneer u een defect product heeft ontvangen stuur dan een e-mail en we lossen het samen op. We willen u vriendelijk vragen om aan te geven welk product er defect is. We hebben ook een aantal foto 's nodig in dit geval. Met deze foto 's kunnen wij in de meeste gevallen de schade bij de vervoerder verhalen. Wij hebben de volgende foto's nodig:

- Een foto van het product.
- Een foto van het defect of de beschadiging.
- Een foto van de streepjescode.
- Een foto van de doos van de buitenkant.
- Een foto van het verzendlabel op de doos.

Vergeet niet uw bestelnummer te benoemen, zo kunnen we het sneller voor u oplossen. Wij hoeven in de meeste gevallen het kapotte product niet retour en sturen u zo snel mogelijk een nieuwe. Als wij het kapotte product wel retour nodig hebben, zullen wij daar uiteraard de kosten voor dragen en het u laten weten.